Mensen aan een baan helpen is wat ons betreft het mooiste wat er is. Wij werken dan ook voor uitzend- en detacheringsbureaus, voor werving- & selectiekantoren en voor online platformen.
Het maakt ons niet uit of je groot of klein bent, een starter of een groeier. Als je voor kwaliteit gaat, ontvangen we jou met open armen. Aangezien we ons volledig op de Nederlandse arbeidsmarkt focussen, zijn wij niet beschikbaar voor EU-migratie-uitzenders.
Arsenaal onderneemt sinds 2009 in de flexbranche. Na onze sporen te hebben verdiend bij de uitvinder van uitzenden. Wij kennen het veld inmiddels ruim vijfentwintig jaar. Arsenaal is een full-service backoffice dienstverlener. Een backofficepartner met een mening over goed werkgeverschap, rechten en plichten. Van flexwerkers, maar ook van ondernemers.
We beschikken over een partner netwerk van specialisten. Van verzekeraars tot verzuimbegeleiders en pensioenspecialisten. Van accountant tot advocaat.
opgericht
leuke collega's
klanten
jaar ervaring
Ons team is klein, gedreven en wij verstaan ons vak. Wij zijn op zoek naar een collega die bij ons en het werk past.
Wie dat precies is, moet blijken tijdens een gesprek. Maar wij denken aan een vrolijke en opgeruimde collega die van wanten weet. Die blij wordt van tevreden klanten en niet warm of koud wordt van een spoedklus.
Die zorgt dat fouten niet worden gemaakt, kan organiseren en prioriteren en die snapt dat details het verschil maken. Een administratieve powerhouse en een dienstverlener. Iemand die verantwoordelijkheid naar zich toetrekt.
En die beschikt over communicatieve skills. In woord en geschrift en natuurlijk zowel in het Nederlands als in het Engels.
“Als intermediair in de Bouw, Schilders en Techniek wil ik alle gedetacheerden het juiste pensioen kunnen bieden. Dat is belangrijk voor onze mensen, maar onbegonnen werk kwa structuur en administratieve lasten. Arsenaal heeft het in elkaar gezet en managet dat voor mij, zodat ik me kan onderscheiden van mijn concurrentie.”
“In de logistiek staat het nooit stil. Mijn organisatie is daarom heel goed geworden in ad-hoc oplossingen voor mijn klanten. In Arsenaal vind ik net zo’n gedreven partner, zij zorgen ook vrijdagmiddag laat nog voor de puntjes op de i als er nog snel contracten uitgegeven moeten worden.”
“Met het in werking treden van de WAB realiseerden wij ons dat we zelf het werkgeverschap in moesten gaan vullen. Arsenaal heeft ons begeleid in de op- & inrichting van onze uitzend BV. Wij hebben ons gericht op development van ons platform dat inmiddels staat als een huis en een software spin-off heeft gekregen.”
“De focus binnen mijn bedrijf ligt op matchen en het ontwikkelen van mijn medewerkers met coaching, training en opleiding. Daar ligt onze kracht. Met Arsenaal word ik volledig ontzorgd in mijn backoffice, eigenlijk heb ik er extra’s collega’s bij. Dat geeft rust en zekerheid.”
Je bent de collega achter de schermen. De onmisbare schakel voor onze klanten
Je ontzorgt klanten als het gaat om de administratie en helpt hen bij het maken van de juiste keuzes bij het contracteren van flexwerkers.
Je stelt de arbeidsovereenkomsten op en neemt het documentmanagement voor je rekening.
Dat geldt ook voor het verwerken van de uren en het regelen van meerdere verloningen per week. Je zorgt dat alles klopt, tot ver achter de komma.
Tegelijkertijd ben je vraagbaak voor flexwerkers en intercedenten. Zij kunnen bij jou terecht met al hun vragen over loonspecificaties, vrije dagen en vakantiegeld.
Bij ziekteverzuim ben jij het eerste aanspreekpunt. En bij CAO- en arbeidsrechtelijke vragen ben je voor intercedenten een sparringpartner.
Bij Arsenaal is het goed werken, al zeggen we het zelf. We zijn een hecht en leuk team en goed in wat wij doen.
We maken het verschil voor onze klanten en doen dat op een plezierige en persoonlijke manier. Voor hen en voor onszelf.
Ons kantoor ligt direct aan het Spaarne en is voorzien van alle gemakken. Maar je kunt ook thuiswerken als dat nodig is, wij zorgen voor alle apparatuur.
We betalen marktconform en als je het goed doet, kun je groeien. Ben je een starter, dan leren wij jou het vak. Als je al ervaring hebt, ben je ook welkom.
Je krijgt de verantwoordelijkheden die passen bij je senioriteitsniveau. En natuurlijk hebben we ook die pensioenregeling die wél zoden aan de dijk zet.
Om 9.00 uur begin je de dag met een goede kop koffie. Als je deze op hebt, zie je berichten van onze klanten binnenkomen in de 14 mailboxen en twee chatrooms
Onze klanten zijn actief in verschillende branches. De een wil een proforma-loonstrook, de ander een arbeidsovereenkomst. Wel graag vóór 10.00 uur, want dan is het aannamegesprek
Weer een andere klant wil weten hoe het zit met een leaseauto en er is ook nog een vraag over een ziekmelding. Sommige vragen verdienen directe actie. Die moeten snel wordt opgelost.
Andere vragen vereisen iets meer diepgang en dus meer aandacht en tijd. Je stelt prioriteiten en gaat aan de slag. Je beantwoordt de vragen, maakt de gevraagde documenten en belt de klanten om te checken of zij met jouw antwoord uit de voeten kunnen. Waar nodig geef je extra toelichting.
Om 12:30 uur staat de lunch klaar. Die is, zoals altijd, uitgebreid. De sfeer is goed, de gesprekken soms luchtig, soms inhoudelijk.
Na de lunch is het tijd om gecompliceerdere klussen aan te pakken. Denk aan een aankomende audit van een klant, het maken van een overzicht voor een andere klant of het controleren van een pensioenregeling. En dan kijk je ook nog vooruit naar CAO-wijzigingen en naar aflopende contracten.
Om 17.00 uur neemt er nog een klant contact op. Die heeft vanavond een gesprek en dus een contract nodig. Voor jou geen probleem.
Als jij warm wordt van onze vacature, denkt dat je beschikt over de skills en persoonlijkheid die bij dit werk en bij ons past en daarbij beschikt over een MBO+/HBO werk- en denkniveau, reageer dan vooral snel. We maken graag persoonlijk kennis, volgens ons de beste manier om erachter te komen of het klikt. Bel met Laura (06-10267719) of Michiel (06-24807099). Je CV bekijken we later wel.
![]() Laura Sandtke |
|
|
06-102 67 719 |
|
laura.sandtke@arsenaalbackoffice.nl |